سایت برترین رمان ها

دلنوشته آتش عشق

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۸ ب.ظ

 

نام دلنوشته: آتش عشق

نویسنده: رضوانه فروزان مهر

 

 

آنقدر زیبا بود که دلم نمی آمد تنش را برنجانم. .. طبیعتم را کنار گذاشتم ... دندان هایم را از ته کشیدم و هوسم را تنها در بوسیدنش خلاصه کردم .... روزها گذشت و من هر لحظه عاشق تر شدم ... اون بی همتا بود ..... شاخ هایش ابهت داشت ... عضله های تنش قدرت را در بر داشت و راه رفتنش ... حس امنیت را القا میکرد. .. روزها به سالها تبدیل شدند ...و من ... اکنون گرگ بی جانی شده بودم ... که حتی قدرت راه رفتن هم نداشت ... طرد شدن حقم بود ...شاید بزرگ ترین لطفی بود که شامل حالم شد... روزی که رفت ... جای خالی اش همانند پتکی بر سرم فرود آورد ..و من تا ابد در آتش عشق آن غزال زیبا خواهم سوخت ....

 

باتشکر از رضوانه ی عزیز بابت نوشتن این دلنوشته ی زیبا.

 

 

 

 

  • Group Novel

دلنوشته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی