سایت برترین رمان ها

دلنوشته دیوانه ی بدون مجنون

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۲۰ ق.ظ

دلنوشته: دیوانه ی بدون مجنون

 

به نام عشق

روزها می گذرد . درد تنها شدن من بیشتر و بیشتر میشود.

خبری از حالش ندارم . 

حالم خراب خراب است .

وقتی که می‌رفت؛ التماسش کردم ؛قسمش دادم به آن کس که می پرستید .

اما گوش های او پر بود و نمیشنید ومن محتاج نگاهی از سوی او بودم .

او رفت .

 عاشقانه من تمام شد .

مثل بقیه نبود .برای من فرق داشت . برای همه پر از شیرینی و راحتی بود اما برای من پر از تلخی و سختی بود .

آری زندگی خیلی تلخ تر از اشک و ناله ی تو هستند .

پس تو نیز یاد بگیر زندگی کردن را تا مثل من از دیدن یار دلدار نه مانی که اگر بمانی دیوانه میشوی و مجنونی نداری ....

این عشق شد زندانه من . 

این درد شد درمان من .

رویای تو پایان ندارد 

 

#دلنوشته های آسمان

امیدوارم از خوندن این دلنوشته ی زیبا لذت برده باشید.

 

 

  • Group Novel

دلنوشته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی